onsdag, april 29, 2009

Inför festen!

Det var ju idag jag skulle sy om lite byxa till "gubben" och vad har han gjort!!???? Jodå han har kastat alla sina gamla jeans!!!!!!! Nu vet jag inte riktigt vad som sker. Jag får väl kolla på en second hand shop imorgon. Jag har ju hela fredan på mej att sy om.

Men vi köpte iaf skor till oss båda och en tunika/ topp i svart och vitt till mej, jag köpte lite armringar oxå.(jag gillar att det skramlar) Ja vi får väl se vad som händer framöver med våran utstyrsel.
Imorgon är det ju kungens födelsedag och valborg, vi får väl se vilket "brinn" vi ska kolla på. Det finns några att välja på härikring.Jag hoppas att det blir skapligt väder, varmt och så.
Vi hörs imorgon
Kram

1 kommentar:

  1. Jag tycker att ni ska sätta eld på nånting precis utanför ... utemöblerna eller nåt :p så behöver ni inte gå så långt :)
    Kramiz från jenny

    SvaraRadera