torsdag, april 23, 2009

Träning!!

Ja, det blev faktiskt av idag. Mats och jag gick iväg till gymmet och "körde" några maskiner. Främst ben, rumpa och mage. Man vill ju försöka platta till magen lite så att bikinin sitter som den ska i sommar, även ett par badbrallor bör sitta skapligt.

Efter träning och mat så plockade jag fram.....ja vaddå tror ni?


Symaskinen så klart!!! En beställning på en födelsedagspresent blev det idag.
Jag tror att det är riskfritt att visa den, personen det gäller är nog inte så intresserad av det som står i min blogg. Där gäller det nog andra grejer som spel och kanske lite golfsidor på nätet. Jag hoppas att han blir glad och att motivet passar den lilla herren.

Nu ska jag sitta och fixa med lite andra presenter, jag har flera stycken och gratta. Märkligt att alla fyller samtidigt och jämt oxå. Hmmmm.....

Berätta gärna att du tittar in....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar