torsdag, april 02, 2009

Träningen....

..blev faktiskt av idag. Magen "svider"lite och benen känns som om dom vore gjorda av gummi. Fast visst känns det bra nu, när det här passet är klart. Nästa vecka blir det nog box, det ser så himla skojigt ut. De som körde box idag var helt sjukt svettiga!!!! Jag har gjort det förut men nu ska "gubben " och jag köra ihop. Det kan bli riktigt kul att få "styrkemötas" legalt under uppsikt.

Jag har ju suttit på en föreläsning idag, engelskspråkig. Jodå, det gick bra men jag är jättetrött i huvudet, mycket att sortera- olika begrepp osv. Vi fick ett kompendium på engelska som vi kunde följa med i, med en del ord som förklarades på svenska. Det var nog tur det för det var mycket facktermer. Jag får läsa på i lugn och ro så ska nog allt sätta sej såsmåningom.

Nu ska jag "koppla ner", ta en kopp te och glo på tv:n.

Kram

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera