söndag, maj 03, 2009

Festen är slut och 50 åringarna är redan äldre....!

Oj,oj,oj vilken fest!!! massor av jättetrevliga människor som älskar att dansa, äta god mat och bara ha kul. Middagen bestod av thaimat som var alldeles gudomligt god. Det var vårrullar, kycklingpsett, kyckling med grönsaker , biff med grönsaker och nudlar med grönsaker. Ja, ris fanns oxå.

Drycken bestod av Vitt vin, rött vin, öl och vanligt vatten, det syns väl vad som har gjort oss glada........
Dansa gjorde vi, som aldrig förr. Det v ar längesedan som både mats och jag har dansat så ordentligt. Superkul, jättebra musik. Marita och Sussi ( födelsedagsbarnen) hade hyrt musik bestående av två killar som visste vad som spelades på 70 talet.
I pauserna spelades det disco från den tiden oxå.
Klockasn gick alldeles för fort. Vid två tiden på natten blev jag så här slut, Mats passade på att plocka fram kameran och ... visst fastnade jag , hur trött som helst.
Idag har jag ( Mats oxå) väldigt ont i kroppen. Man tål kanske inte att "parta" så intensivt, fötterna värker, ryggen och nacken är alldeles stelt och ögonen ät jättetrötta. Jag längtar verkligen efter att få lägga mej i min sköna säng och vakna pigg och utvilad imorgonbitti.
Nu blir det ett stort....
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar