onsdag, maj 06, 2009

Oxå kom kvällen.......

... och det gick så väldans fort. Har tyvärr inte hunnit vad jag skulle. Visst , tvätt, mat och disk blev ju klart men jag ville ju nåt annat oxå. Jag skulle ju ha plockat fram maskinen och försökt fixa texten på ett kuddfodral som en tjej har beställt, nåja jag får väl göra ett försök imorgon då. Annars är man rätt mör efter rockringandet från igår. Skulle egentiligen provat lite idag oxå(för midjans skull?) det är ju så himla roligt. Jag har mest poägn av alla i familjen på plats 1,2,3,4,5 och 6. Jag tror att Albin ligger på 7-9 eller nåt sånt. Mats och Philip har inte lyckats komma upp på nivå för placering. Sen har vi kört boxning oxå, där tror jag att Albin leder faktiskt. Jag hoppas att vi kan försöka imorgon, visserligen ska pojkarna klippa sej (det tar ganska lång tid för alla 3) men kanske att vi hinner en stund efter maten.




Ja nu ska jag faktiskt sätta mej en stund på min "lilla"rumpa och ta en kopp kaffe.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar