måndag, maj 04, 2009

Sykväll igen!

Då var det dax att sy igen. En liten studentpresent till en kille blev det. Ja, jag vågar visa den "gossen" kollar inte min blogg. Kan hända att hans mamma gör det, det är ok isåfall. Det kommer att bli en liten handduk med namnet på oxå och ett litet motiv. Troligen en hacke till.



Som sagt det hopar sej med födelsedagar och sånt, här är en present till en 60 åring. Jag skickade den i förra veckan så den bör ha kommit fram nu. Alltså är det ok att visa den i bloggen. Kortet som är till (med katten och råttan) har min storasyster gjort. Den är jättegullig. Syrran har MIXEN, det går att titta in på hennes sida från "mina följare". Ja det var vad jag hann med ikväll. Vi får se vad som blir imorgon.

Det är egentiligen träning på schemat, men kroppen är alldeles stel efter 50 årsfestan i lördags. Kanske blir man lite mjuk i kroppen av att lyfta lite "skrot". Ja,ja.........

Kram

1 kommentar:

  1. Hej Ja hans mamma tittar på bloggen. Hon börjar repa sig efter festen i lördag. Varit duktig tränat 3 gånger denna vecka. Din sömnad är så vackra. Min present hänger och pryder mitt badrum. Tack! Kram

    SvaraRadera