lördag, juni 20, 2009

Midsommardagen är snart......

..........till ända. Det blev inget golf idag, vädtret var ju inte det bästa. Vi åkte med "familjen Anki" och fikade vid ängstugan istället. Det gick jättebra trots regn. Glass, kaffe, paj och mackor servarades. Allt mycket gott. Ev blir det minigolf imorgon om vädret tillåter och banorna är lediga.
När vi kom hem.... eller jag hade ju redan börjat innan vi åkte. Jag har i vilket fall som helst sytt lite igen. Fler glasunderlägg. Det går att göra i det oändliga, färger och tyger. Ingen blir den andra lik. Jätteroligt att sy, helfrälst är jag. Jag har ett par födelsedagar framför mej, då är det perfekt att ge bort med ett underlägg med ett snyggt vinglas i tex. Ölglas på fot funkar oxå. Jag hinner nog några till imorgon..... fantiserar ihop dom i huvudet, hoppas att jag kan sova eller kanske öppnar jag en "skoaffär".....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar