söndag, juni 28, 2009

Phuuuuu!

Vilken hetta, sommaren har verkligen anlänt och det med besked!!!!!Jag hoppas bara att det håller i sej, jag jobbar en vecka till sen har jag LEDIGT!!!!!!! Jag längtar men det är det säkert fler som gör.Eller....??? Jag har ådstakommit ett par flipflop`s. Röda och granna. Det var det jag lyckdes med idag i värmen, sen pajade symaskinen alldeles. Det blev lite trådtrassel, sånt händer ibland och när det var fixat så ville inte pressafoten ner till bottenläge över tyget. Hmmm... s.k.i.t. oxå. Men nu har jag ingen ursäkt längre, bara att lämna in eländet.... Jag försöker på tisdag då vet jag att affären är öppen en stund. Hoppas bara att servicen inte har semesterstängt, för då blir jag TOKIG. Den ska ju skickas till fabriken för att kollas, den har ju varit "knasig" så många gånger nu. Jag hoppas att den blir som ny, utan fel och brister (jag hade den bara 6mån innan första felet visade sej).
Ja, ja jag får väl hitta på nåt annat på min lediga tid nu då, kanske åka och bada med grabbarna på kvällstid om dom har tid vill säga. De har ju sånt bestyr med sina kompisar, ska fara iväg på cyklar och spela fotboll och sånt, inte vet jag om det är en täckmantel för att kolla på tjejer, men det får dom väl göra då. Jag hoppas att få rå om dom ordentligt när vi blir helt lediga.

Tills nästa inlägg.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar