fredag, juni 26, 2009

Skynda......

....på lite måste jag. Så att inte klockan går över midnatt, för då missar jag ett inlägg....... Nejdå, så allvarligt är det inte. Men om sanningen ska fram så ... trodde väl NI att jag glämt det idag eller....?Nej faktiskt inte. Jag fastnade som vanligt vid symaskinen, men klockan blev ganska sent innan jag kom igång ordentligt. Jag har hunnit med 2 st underlägg idag, visst är dom läckra?!!! Jag har använt militärtyg till "sportskorna" och vanligt rött bommullstyg till "conversen". Jag har sytt dom tidigare men i helt andra färger så dom blir väldigt olika varandra. Jag sa det tidigare i nåt inlägg att jag har några födelsedagar framöver att komma ihåg, så vad är då bättre än en blomma? Jo, ett glasunderlägg med ett tillhörande vinglas/ölglas kanske och ev en flaska med nåt "gott" i. Bara att fantisera ihop nåt. Vi får väl se vad det blir. Bilder kanske kommer när jag tänkt färdigt.

Tills nästa gång....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar