måndag, juni 01, 2009

Sykväll igen!

Ja, då var det sista gången för sen här terminen. Med sykväll alltså. (kommer att få abstinens). Nåja, jag hittar väl på nåt att förströ tiden med. Nya beställningar är på G...
Men detta gjorde jag ikväll, Mats och jag behöver en kasse att bära vår bok och våra vattenflaskor i när vi ska på föreläsningarna i stockholm.
Man ska ju inte "köra"lösblad när man skriver anteckningar, de kan ju komma bort. Så här ser den ut inuti. Lite fickor för tex läsglasögon, pennor eller annat smått och gott. Den har 3 fickor i olika storlek.

Utsidan.... En bild säger mer än tusen ord. Jag gillar färgerna i mönstret. Storleken sväljer en A4 pärm/anteckningsblock och en vattenflaska som kan stå upprätt bredvid pärm/ant.bok. Bra "häng" på axeln, man orkar iaf inte bära den i handen(efter några föreläsningar väger det ganska tungt med anteckningar).
Visst ska vi sytjejer träffas en gång till i nästa vecka, men då ska vi bara äta nåt gått tillsammans och kanske planera in när vi ska träffas till hösten. Mat är ju riktigt gott. Hoppas på varmt och soligt för då blir det grillat.
Fö har vi ju haft en alldeles jättefin dag idag,visst blev det lite i det hetaste laget men med vatten och glada arbetskamrater löste sej den här dagen oxå. Hoppas på lagom varm imorgon.
Nu vill min spikmatta att jag kommer, den ropar sååå högt. Jag gillar den, ni borde prova!
Vi hörs!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar