måndag, juli 06, 2009

Herre...vad det regnar!!!!!!

Och vad ska man göra då?????? Ja, nu har jag virkat ikapp med ett grövre garn från citygross, viknål nr 6. Det är inte lättare bara för att det är grövre, nej det var nog lättare att virka men nål 3.5 - 4. Det är lättare att hålla arbetet. Nu har jag iaf börjat så jag kommer att göra den färdig parallellt med den andra musen som jag virka på. Jämförelsen kommer när det är färdigvirkade. Fortfarande kramp i både tummen och en bit upp i handleden.... får inte hålla så hårt kanske? Eller virka så ihärdigt.....

Kram

2 kommentarer:

  1. Satsa på att skaffa dig Clovers virknålar. Lovar att du inte får ont i fingrarna. Det är bland de bästa köpen jag gjort. Finns hos Love knitting.se

    SvaraRadera
  2. Jädrans, vad det går undan. Jag började i går kväll håller på med kroppen nu. Men har inte tagit något kort att lägga ut.Så vi får se hur det blir
    kram//syz

    SvaraRadera