onsdag, juli 15, 2009

Oj,oj vilken dag!!!!!!

Solen bara väller fram och förgyller vår semester!!!!!!! Det gillar jag trots att jag inte tål den så bra. Idag har jag levererat badhandduken, hämtat bilen och hunnit sy lite grann. Jag har oxå hunnit prova min nya virknål, den är jätteskön att hålla i. Tack för tipset, Leni.
Blir det mycket virkat så får jag nog beställa fler storlekar. Har inte lika mycket kramp i tummen ikväll.
Musen gjorde jag, ganska söt eller????? Fler glasunderlägg.... man får passa på när tid ges. Om det blir sämre väder i helgen syr jag nog några till. Dom är ju så himla roliga.
Imorgon, om vädret tillåter åker vi nog till Söderköping och tittar lite. Det finns ju glass där..... och det gillar mina grabbar. Kanske finns det nån badplats oxå om det blir varmt.
Den rosa bläckfiskinnan fick flytta till min systerdotter Jenny, den finns nu hos hennes mamma eftersom Jenny har dragit iväg på en kortare semester. Väntas väl hem till helgen. Jenny gillar rosa, därför blev valet enkelt.
Kram

1 kommentar:

  1. Hon överraskade idag med att komma till pysselkvällen. Så hon har redan tagit över föräldraskapet.
    kram//syz

    SvaraRadera