söndag, juli 12, 2009

Sega söndag.

Oj då, nu tog semester vecka 1 slut. Fast den har varit ganska lång ändå, man ska inte klaga. Imorgon börjar Mats sin semester, det ska bli skönt. Att vi alla får lite tid tillsammans. Jag tog lite kort, men det gick inte att överföra till datorn... men vi roade oss, speciellt Jonas. Han satte klädnypor på pappas öron och näsa, sin egen näsa och öron och skrattade hejdlöst... tänk att lite klädnypor kan vara så skoj!!
Vi har varit och titta på cirkusdjuren oxå, åsnor, kameler, grisar, elefanter, små hästar, stora hästar och olika stora kor/ oxar med jättestora horn. Jätteroligt. Men Jonas trodde att alla djuren varit och rastat sej i "vår "skog för det luktade så.
För övrigt har vi tagit det väldigt lugnt, jag var ju på 50 års fest igår, mycket trevligt och många trevliga människor. Klockan blev ganska sent och jag hade lite svårt att komma till ro, det blev en liten tupplur på em. Men nu när allt är avklarat, mat, tvätt osv så sjukner jag nog ner i soffan eller tom går och lägger mej. Kan ju läsa lite i min bok..... eller kanske rent av sova för att vara pigg och utvilad tills imorgon......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar