tisdag, augusti 11, 2009

Trasiga cyklar.

Det har vi gott om....... varit på affären och köpt en laddning laglappar till cykeldäck. Albins cykel är alldeles trasig så han lånade Philips. Och då händer det.......pssssss punka!!!!! Bakdäck!!!!!! Får han låna MIN cykel????? Nej!!!!! Jo förresten han fick åka till onoff för att köpa sej ett spel.... men är det punka på min cykel imorgon..... då får han det hett!!!! Mycket cykel att laga!! Albin har lovat att fixa sin brors cykel.... och det vet jag att han gör. "First thing in the morning".


Nu ska jag beställa lite vinterkläder till minstingen från H&M, han behöver ju lite nytt för han växer som jag vet inte vad........ Och symaskinen ska Mats ta med sej imorgon, Jag tror att jag har hunnit sy det som jag måste sy...




Skickade iväg en födelsedagspresent idag till en man med en hund.... Om paketet kommer en dag förtidigt (den kan göra det) så får du vänta till RÄTT dag! Vi hörs och vi syns.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar