fredag, november 27, 2009

Äntligen fredag.......

..ja, det är väl skönt? Jag ska bort imorgon... och behöver nåt på mej... känns det igen? -Vad ska jag ha på mej ?? Jag har kläder.... såna här "smala" jeans i strech, det är jätteskönt. Men en sak som jag ogillar med "smala" jeans.... det finns inga heller att sätta bältet i!!! Sååå då får man sy dit heller... det har jag gjort nu. Jag har ju inte nån sån här bra "form" på kroppen så att byxorna sitter uppe som dom ska. ( har faktiskt fått 3 barn och är ingen träningsidiot, ursäkta uttrycket) Jag behöver alltså bälte i mina byxor för att dom inte ska "rulla" ner över magen när man "andas". Nu är det som sagt fixat och jag hoppas att dom sitter snyggt på mej imorgon, har en snygg tunika som jag ska ha på mej ( då syns inte "formen2 så mycket). Sen var det dax att förbereda söndagen lite.....Jonas och jag fyllde ljusstaken med små röda julkulor.
Vi blev tvungna att klippa bort de små snörena i kulorna..... kan vara lättantänligt om olyckan skulle vara framme. visserligen är kulorna av plast men snören brinner fortare och kan då antända kulorna om man inte hinner blåsa ut for nog.

Här är det klart. Det blev läckert tycker vi! Vi brukar ha olika saker varje år i adventsstaken. Gråsten, färgat grus, kottar och glasstenar är bara några exempel som vi har haft. Men i år blev det alltså RÖDA KULOR i miniformat.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar