tisdag, november 03, 2009

Första sprutan.....

..är tagen. Ja, svininfluensavaccinet förstås. Det gjorde inte ont, jag började inte grymta, jag är faktiskt som vanligt. Jag har inte ont i armen heller, har ju hört att många får ont vid stickstället men jag tycks hittills klarat mej bra. Vi får väl se vad som händer imorgon, om det nu händer nåt....
har kvällen varit lugn, det blev pizza till middag... det var ganska gott. Pojkarna har gjort sina läxor och "gubben" kollar tv:n själv sitter jag åter framför/bakom symaskinen....

Det blev en liten "nisse".... jag tycker att han är så söt när han hänger i kransen......
Imorgon blir det nog en till... ska på utvecklingssamtal med en av grabbarna på skolan först.

Nu ska även jag kolla tv:n... det är Gordon Ramsey.......!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar