måndag, november 16, 2009

Idag är det dax att sy!!!!!!

Har "välan" sykväll ... tänkte jobba lite med loggan som jag skulle göra ett prov på...... jag gjorde ett litet nytt prov medans maskinen sydde på lite "skor". Blev ganska nöjd ( om man får säga det själv?) men.... när allt var färdigt och lagt ut på "minnet" upptäckte jag att en bokstav blivit fel.... det blev ett helt annat ord....hmmm!!!! Ja,ja jag får försöka igen vid senare tillfälle. 3 par "skor " blev det iallafall, blått, grönt och rött.
Sen blev det en "bubbla", jag ägde en sån en gång i tiden ( hu, vad det lät gammalt...) fast min var blå och den finaste bilen jag någonsin sett ( tyckte jag iallafall). Hittade broderiet på nätet, men vet inte vart. ( det finns sidor i hö spalten om ni vill leta själv)

Hittade oxå en liten "raggarbil", tyckte att den var läcker så den fick bli lila på en vinröd/röd handduk. Tror att broderiet kommer från design by sick.
Jag ska göra ett par handdukar till imorgon, har hittat ett par till roliga broderier på nätet. jag lägger dom här när dom är klara.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar