onsdag, november 18, 2009

Ikväll har ......

...jag inte sytt...... jag har varit på ljusparty i buskhyttan hos "rivjärnets MK", jättetrevligt. Jag handlade lite ljus både till mej själv och "farmor", ljusen använder jag när det ska vara fint och mysigt, dom är lite dyrare men å andra sidan är dom lite vackrare och brinner fint. Jag oxå hade med mej lite av mina "alster", jodå visst har jag sålt en hel del men fick även en del beställningar som jag ska sätta"tänderna" i. Det ska bli roligt, har redan börjat kolla och komponera.... det är ju så himla roligt. Ska söka lite på nätet imorgon efter lite roliga saker.... som det frågades efter, nu är det försent. Om jag hinner så börjar jag nog att brodera lite på de beställda handdukarna imorgon. Nu är det sängen som gäller... har lite ont i huvudet , blir nog bättre med lite sömn.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar