söndag, december 27, 2009

Dags att göra nåt......

..eller. Här vill jag visa en badrock som jag fixat namnet på, i kinesisk stil, Albins kompis fick en i julklapp av sina föräldrar. Snyggt!!??!!!!
Måste nog sätta händerna i nåt..... det får bli att sticka upp lite restgarner.... jag håller på med små barnsockor, man får göra storlek till vad garnet räcker till. Det måste ju bli två likadana sockor. Har precis avslutat ett par, och påbörjat nästa. De blir lite ljuslila till att börja med...... i skaftet sen får jag se vad jag har i gömmorna.....
Imorgon ska jag jobba, ganska skönt att det blir lite som vanlig. Måste planera nyårsfesten oxå. Ska bli jättekul, "skogen" kommer till stan och vårat hem, lite smällare blir det vid slaget midnatt och innan dess förhoppningsvis GOD mat som jag ska fixa. Det är alltid roligt att bjuda på nåt som vi hoppas och tror att "skogen" inte har ätit. Hemlis tillsvidare. Lite god förrätt och en smaskig dessert ska vi nog få ihop oxå.
Snart är det sängen....klockan ringer tidigt imorgon.....
Kram

1 kommentar:

  1. Snart dags för sängen här också för klockan ska visst ringa halvfem. Det är inte jag som ska upp utan gubben som ska till jobbet och ploga lite snö. Det behövs efter all snö som kommit ner. Jag ska nog sova längre för jag jobbar natt imorgon.
    Ha en bra arbetsdag!

    SvaraRadera