söndag, december 13, 2009

Sköna söndag....

..... visst har det snöat lite även idag men inte så att det har "lagt sej". Jonas och hans kusin var ute en stund och försökte göra snöbollar...... det blev väldigt blött. En snöängel blev det visst oxå... jackan var jätteblöt när "gossarna" kom in. Själv har jag sytt och tittat ut genom fönstret på snöflingorna. Det här är en beställd julklapp.
Och mina egna julhanddukar blev köpte av "moster" så det var bara att göra några till..... tomtefar....


..tomtemor......
..och tomtenissar i rep. Det här är min favorit!!!! Imorgon ska jag fortsätta....ett par spishanddukar ska göras färdigt och ett blixtlås ska bytas i Jonas jacka (tråkigt).
Så hoppas jag att det blir lite kallare nu oxå... så att snön får ligga några dagar...... det blir mycket ljusare ute och det behöver vi, eller...???!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Gillar ängeln på disktrasan och tomtarna är jättefina! Kram till dig!

    SvaraRadera