onsdag, december 30, 2009

Snart är det gamla...

..året slut och det nya ska börja. Vad har det nya året med sej....? Hoppas att vi alla får vara friska och pigga. Det har varit lite sådär jättekallt idag... skulle ha gått till jobbet imorse, väckte "lilla gubben" så han fick köra mej dit. Det var nästan -15 grader, lite kallt för den promenaden...(tycker jag). Mitt på dagen var det rätt skapligt -8 och framåt kvällen -14 och en jättevacker måne.
Det här är mitt försök att med min enkla kamera visa att månen snart är full, det var så himla vackert att jag inter kunde låta bli att fotografera.

Sen blev det fåtöljen och stickorna.... nästa par sockar är klara, jag gjorde lite för små sockor sist ( de är tänkta att bli en liten nyårspresent till en söt liten flicka) så jag fick göra ett par lite större sockor. Det går faktiskt ganska fort. Jag har mer garn och ska väl börja på nåt mer par, det går väl åt nu när det är så kallt!?!
Nu vill jag passa på att önska alla mina "bloggläsare" ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Kram

1 kommentar: