onsdag, januari 27, 2010

Alltså... vilken dag!!

Hur mycket snö som helst kommer det ner..... ska det aldrig sluta? Sen jag kom hem från jobbet vi 4 tiden har jag skottat 2ggr men nu orkar jag inte mer. Får väl se hur det ser ut imorgonbitti.... hinner kanske skotta innan jobbet!?! Inte är det så himla roligt inte.

Varit på föräldramöte ikväll, helt ok... klassen ska planera för skolresa.... dom behöver samla in pengar till den.... får se hur eleverna tänker lösa det. Hoppas att det går bra för dom, klart att vi ska stötta om dom vill "jobba" lite för pengarna. det behöver dom lära sej, man kan inte få allt gratis man måste göra lite själv...eller????!!!Sen blev det lite "spök tv" och stickning, började på det vita pannbandet. Ska sticka båda helt klart innan jag syr i hop dom. Det går ganska fort när man sitter framför tv:n.... det stickas runt, runt, runt.... ingen början, inget slut..... Det är väl klart ett det finns en ände (har en liten grön ring som följer varvets första maska) men man behöver inte vända på arbete som man gör när man har två stickor. Ögonen vilar på tv:n ......

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Bettan!

    Jaha, och sticka kan du med. Det kan inte jag. Har aldrig stickat något i hela mitt liv. Däremot testade jag att virka en gång. Tänkte virka en duk men jag fattade inte att man skulle lägga på maskor för att den skulle bli större. Blev därför någon konstig påse, hahahaha.
    Du stickar framför TV:n och jag målar möbler framför den. Man får något gjort i allafall.

    Trevligt veckoslut

    Inka

    SvaraRadera