onsdag, januari 13, 2010

Brrr....

... nu är det kallt igen.....jag fryser.... ! Nu hade jag nog kollat fel på vädret på tv:n. Hmm... jag trodde att det skulle bli mildare hos oss idag... nejdå.. inte det inte. Det skulle ju bli mildare i hela landet, men jag tog nog miste, på dag, vecka eller väderkarta.... kanske hade fel tv kanal på. Men jag gick till jobbet iallafall imorse, endast -10 grader...... det drog lite kallt om benen.....mellan knäet och halva låret ungefär. Benvärmarna räckte inte ända upp och jackan räckte inte ända ner...!?!
Nu har jag iallafall gjort vad som ska göras hemma och min gosiga fåtölj står och väntar på mej... det ligger visst en fleecepläd där oxå...! Bäst att jag skyndar mej dit! Kanske kan man beställa en kopp te av nån i familjen...?? Vi får väl se.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag vill gärna ha en broderad namnplatta. Dock vill jag ha en i rosa och brunt. Brun botten och rosa text. (se färger i detta inlägg:
    http://tussemaja.blogspot.com/2009/04/harmapa.html). Teckensnitt lite snirkligt om det går. Annars fungerar teckensnittet som Suzanne har. Det är ingen panik alls.

    SvaraRadera
  2. Hej igen. Förstår att det inte är så lätt att se färgen :) Men det blir säkert bra. Och Tussemaja ska det ju stå - glömde skriva det.

    SvaraRadera