måndag, januari 25, 2010

Ja, då var det .....

...sykväll igen. Inte hade vi så himla mycket att göra... lite smått och gått blev klart. Dax att ta itu med nya namnlappar. Här är ett förslag till ScrappLinda .......Här kommer det färdiga resultatet. Eftersom jag hann göra mönstret idag så var nästan halva jobbet gjort och när det "smått och gott" var klart så fixade jag resten i symaskinen.
Imorgon hamnar det på postlådan och bör vara framme hos ScrapLinda snart!

Sen var det ju det där med att bli lite besatt av olika saker, nu vill "alla" ha ett pannband.... iallafall mina pojkar. Eftersom jag inte passade i pannbandet heller så blev detta bandet till Philip. Han har slutat använda mössa... ( frisyren pajar) ....men behöver nåt att värma öronen med! Sen ville Jonas ha en till som oxå ska vara vit.... och det ska stå Jonas med röda bokstäver....den får jag börja med vid senare tillfälle. Nu ska jag avsluta allt jag hållit på med, plocka undan symaskinen och stickpåsen.
Höll på att glömma.... Igår kl 21.44 hade jag passerat 3000 besökare. Hurra, hurra, hurra.
Jag hoppas att du vill delta i utlottningen, skriv en kommentar om du vill och länka till min blogg och skriv in dej i Mr linky länken. Good Luck! ( Höst upp till höger ligger en snabblänk till utlottningen)
Kram

2 kommentarer:

  1. Va kul att du fick så många beställningar på namnlappar! Va snygga vi blir i scrapvärlden =) tack vare dig! Hoppas ni mår bra, kramkram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för våra namn lappar...Dom finns nu på min blogg.. ;) sen ska dom på väskorna.
    Kram, Britt-Inger.

    SvaraRadera