lördag, januari 09, 2010

Nejdå, jag har .....

....inte glömt att jag ska skriva nåt. Det blir inte så mycket.... Kallt har det varit idag, "skit"kallt, inte skönt. Det ända som blev gjort var att handla mjölk.... bilen fick ta oss till affären..... brrr!
Sen har det "vanliga" blivit utfört, tänker inte skriva vad... för de flesta vet ... (disk, tvätt, osv).
Men lite stickning blev det , började på en mössa till, jag gjorde en till mej som jag INTE passade i. Fick lite garn kvar så jag började på en ny...... fick repa upp den gamla oxå för annars räcker inte garnet. Om jag inte passar i den så ville Albin ha den. Han gillar mössor i olika modeller och färger, ett riktigt "mössmonster"! Lugnt och skönt med tv, stickor och glada barn, även extrabarn. (gubben jobbar inatt, skönt för honom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar