fredag, januari 22, 2010

Tuffa tider....

...är det i Let´s dance! Kan bara inte låta bli att titta, dom är alldeles jätteduktiga. Man blir nästan lite sugen själv.... många år sedan jag gick på kurs... typ buggkurs. Visst finns det ett och annat steg kvar i benen men inte alls så fina och bra som dom i tv programmet. ( kommer aldrig att bli det heller). Men visst ser det roligt ut!!??!
Ja som ni förstår blev det inte så mycket gjort ikväll, först åkte jag till syz, där lämnade jag en Herman. Sen kom Mats och vi åkte och handlade, därefter åkte vi hem och hämtade resten av Herman och delade ut det till mina vänner. Jag ska baka min imorgon, de andra måste vänta i 10 dagar. Då ska dom "mata" Herman 2 ggr under den tiden. Lycka till Mina vänner. Sen blev det taco framför tv:n och Let´s Dance. Nu är det nyheter och lite skriva här, sen blir det inte så mycket mer, ska se resultatet och troligen i säng. Ska kolla ungdomarna först, så att de sköter sej.

Kram

1 kommentar: