söndag, februari 21, 2010

Hoppsan vilken helg det blev.

Inte bara jag hade att göra, även räddningstjänsten fick det lite "hett" .... Tennishallen i stan rasade, inte roligt. Synd om alla djuren som befann sej där inne. Men vilken tur att inga människor var där, äldste sonen spelar tennis 2 ggr/ vecka så man får vara tacksam. Får väl se hur det blir nu, det går väl inte att bygga ny hall i vinter? Dom måste nog plocka bort alla rester av byggnaden först och så kallt det är.... Ja, vi får väl se hur det blir. Vet inte var ungdomarna ska kunna spela tennis nu men det finns säkert nåt ställe. Mao så stannade jag inne idag, pga det kalla vädret. Plockade fram maskinen.... sydde färdigt ett tallriks underlägg, visar det en annan dag. Sen är det så att min svåger fyller 60 år inom kort. vi brukar inte ge nåt men 60 år är faktiskt 60 år. Tänkte att han skulle få nåt användbart... en handduk till HELA kroppen.

Väldigt personlig är den, stjärntecknet är hans, min syster har samma tecken så då fick jag sätta dit namnet oxå.... så att hon inte stjäl den! Nu får ni inte skvallra för honom... han kollar inte på bloggen det vet jag men ni som känner honom... SÄG INGET! Och syz du låter bli handduken...... den är din "gubbes"!! (Kommer upp med presenten nån dag i veckan).
För övrigt är det lugnt... ska kolla lite på tv sen blir det sängen... ska jobba tidigt imorgon. Barnen börjar sitt sportlov.... vet inte hur mycket sporta det blir... det var visst nån hockey match imorgon bitti som äldste gossen och hans kompis skulle se... det är väl den sporten dom aktiverar sej med imorgon ...?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar