lördag, februari 27, 2010

Nu är det helt plötsligt....

..lördag.... det gick väldigt fort att komma hit tycker jag. kanske det har med ålder att göra...???!! Vad vet jag. Jag har nu gjort färdigt Jonas sockor, dom som skulle vara likadana som mina. Nu har vi vars ett par. Jonas är jätteglad, han använder sina sockor jättemycket, "man åker" så bra på golvet då!
Jag skulle ha suttit vid "maskinen" idag men jag "softade" lite istället, vädret har ju varit lite så. Ömsom regn, ömsom snö...(ömsom vin ömsom vatten) fortfarande plusgrader ute.... vad ska det bli??? Kanske kommer våren nu... i en rasande fart! Det gäller att hålla undan smältvattnet så det inte blir skridskobana när /om det fryser igen.
Nu är det skidor på tv... det är 3 milen????? Vet inte riktigt, är inte så jätteintresserad men jag ska kolla ändå. Måste heja på de svenska deltagarna, vi vill väl ha några fler medaljer...eller?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar