tisdag, mars 23, 2010

Ikväll blir det lugnt!

Har varit och handlat lite, typ mjölken tog bara slut.....har "kalvar" i familjen.... sen är jag ganska trött oxå. Har ont i min axel/ nyckelben/ rygg och det gör mej trött!!! Jag ska till kiropraktorn imorgon, hoppas att han kan hjälpa mej igen. Förra gången blev jag bra men efter nån vecka så halkade jag på en matta hos min kompis, slog en volt och landade med hela kroppstyngden på armen/armbågen och gjorde mej väldigt illa, det är det som jag hoppas blir tillrättat imorgon.
Om det blir bra så kan jag göra några mönster på datorn.... fått en ny beställning på handdukar som jag ska göra.
Idag blev ett annat "jobb" hämtat och det är alltid kul när beställaren är nöjd med det jag gjort. Nej nu ska jag sätta mej framför tv:n..... måste nog pallra opp mej på en kudde, så att jag kan sitta ordentligt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar