lördag, mars 20, 2010

Vilken dag!!

Dagen började tidigt.... Plocka ihop alla sakerna för att komma mej iväg till vårmässa (påsktema). Hade lite smått och gott som handdukar, ägghållare/servett ringar, bokmärken , spishanddukar och glas underlägg. Jag fick beröm för min saker av dom som var och tittade ( kanske sa dom bara att det var fint) och visst sålde jag en hel del, jag hade inga förväntningar innan.
Lite senare på eftermiddagen blev vi bjudna på mat av min syster och svåger, en av dom fyller jämt ("nollar") och den andra fyller bara år. (om man nu kan säga så). Vi hade jättetrevligt, det är synd att vi inte gör så här oftare, men var sak har sin tid. Fick en öl med oss hem..... den ska vi dela på nu, "gubben" och jag....mmmmm!!! Och titta på körslaget ska vi göra...! Tack för maten Syz!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Kul att det gick ganska bra.
    Här ska det tittas på Stieg Larssons TV-serie nu.
    Ha en fortsatt skön lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. Hej, Bettan!

    Ja, du är en riktig hejare på att sy. Jag vill också vara så duktig. Dessutom skulle jag vilja ha en maskin som funkar. Just nu har jag en lånad symaskin, för min är trasig.

    Vad kul att bli bjuden på middag. Det är ju inte varje dag man blir det.

    Ha det gott

    Inka

    SvaraRadera
  3. Tack för igår, själv!! Jag tyckte också det var jättetrevligt!
    Det måste vi göra om. Kanske på landet när köket är klart, eller?
    kramiz//syz

    SvaraRadera