fredag, april 16, 2010

Jaha, då har nästan ....

....... hela fredagen passerat....! Gäster hade vi, jättekul! Vi käkade taco och kollade in datum för en ev vuxenbåtresa på vattnet!!!! Vi får väl se vad, det kan bli. En resa på båt till Åland, Finland eller kanske Gotland? Ja, ja vi får väl se vad och när det bli.
Fö hände det inte så mycket. Det räcker kanske med att vara social ibland vilket kan bli ett problem när man som jag gillar att sy, sticka och dyl ting.. Alla har inte riktigt samma intressen, jag får ändra mej lite då och då och ge andra människor plats och lyssna på deras hobby och intressen, det är himla bra.... jag kanske får upp min ögon för nät annat då...?! Eller bara lyssna på vad andra i min omgivning har att visa / ge mej, alla är vi olika och det är det som gör att alla är intressanta... (man får väl inte bli så himla inskränkt...?)
Nu blir det ett glas vin framför tv:n... sen blir det boken och sängen.... trots allt sistaarbetsdagen och lite trötthet känns i ögonen..... såå...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar