torsdag, april 22, 2010

Vilket väder......

..rena rama vintervädret!!! Det har snöat och regnat nästan hela dagen, vet inte om det syns på bilderna men jag var tvungen att ta fram kameran.
Som tur är blev den inte liggande kvar (snön) för det hade inte varit så kul. Nu hopas jag att SOLEN vill komma fram... är lite less på det blöta nu.


Jag skulle ha gått en promenad idag men det blev ingen... jag frös och hade ingen lust... hälsade på Syz istället, fick lite kaffe och sen blev det en visit på vårdcentralen.

Igelkott invasion...." huvva" dom har vaknat, kommer i flock..... visst är dom söta!!! Mönstret hittade jag HÄR
Dax att träna lite... "gummibandet" och pilatesbollen.... måste hålla axlarna i trim.... så jag slipper det onda. Läsa i min bok innan jag ska sova.....

Kram

1 kommentar:

  1. Jag jobbade i natt och det var inte alls roligt att titta ut och se hur det kom ner vita flingor. Fick borsta av bilen innan jag for hem.
    Nu får det räcka tycker till och med jag som älskar snö.
    Söta igelkottar

    SvaraRadera