lördag, maj 22, 2010

En båtresa utan barnen.....

..ja, våra "små" barn fick vara hemma....mamma och pappa behöver göra nåt själva.... det var LÄNGE sedan vi gjorde det. En resa till Åbo blev det,....
Här visas utsikten.... ( titta genom fönstret, INTE på min bak, ja, jag vet att det blev lite motljus)

Som sagt ... vi hade det jättetrevligt med god mat och dryck. Här är wishkeypojkarna.... Mats heter dom båda....

Glaset till höger innehåller "yamasaki" en wishkey som de båda gillar. Glaset till vänster är mitt., innehåller öl.


Soldäck har vi oxå provat... igår hann vi inte... vi åkte så sent på kvällen.... men idag efter frukost tog vi en tur ut i solen på översta däck....


..fräknar på näsan tror jag att det blev.

Utsikten från däck 10, soldäck... mycket trafik var det på böljan den blå.....

... och tror jag inte att de körde lite rally...? För vips så var båtarna borta.

Mumin och gänget träffade vi oxå... blev en liten pose i dörrhålet utanför taxfree.... där handlade vi lite... godis... godis....wishkey....långdrinks och... godis..
Ja vi hade en jättetrevlig resa med jättetrevliga vänner... Tack Annika för ditt initiativ.... annars hade det inte blivit nån resa.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar