onsdag, juni 30, 2010

Ingen bild......

..tyvärr, jag glömde kameran. Men i vilket fall som helst så har jag och mina arbetskamrater varit ute på en grillkvälls buffé med ett glas rött/ öl. Vi har ätit jättegott och haft en trevlig kväll tillsammans för att fira in att semestrarna snart börjar... nån har redan gått, några börjar om en vecka och ytterligare några börjar om ca 14 dagar. Själv jobbar jag bara nästa vecka oxå, sen....... Nu måste jag prata lite med min stora gosse.... han är på egen semester i Hammarstrand ( långt hemifrån) Vi sms:ar. Sen vill jag "tjattra" liter med mellan sonen och min rara "gubbe" innan det är dax för sängen.
Såååå......

Kram

1 kommentar:

  1. Jag jobbar 3 veckor till innan jag får börja min semester. Blir det bara bra väder dessa sista veckor jag jobbar är jag nöjd.
    Vilken tur att det finns mobiler och sms ibland. Allra helst när barnen är på semester själva. :-)

    SvaraRadera