onsdag, juni 23, 2010

Jaha.... då har man ledigt några dagar....

..utan att nån är sjuk ( hoppas jag iaf). Fick en semesterdag imorgon, storkillen fyller 16 år.... den lilla ... har blivit SÅ stor!!!! Lite kalas blir det, med tårta och kaffe. Vi önskar fint väder så att vi kan sitta ute!!! Lite sömnad blev det oxå.... det som Syz beställde är nu klart men de kan jag inte visa riktigt ännu. Så jag gjorde några andra saker..... en Kitty....
... och en Kitty till... vad ska då detta bli????? Ja... det får vi se när det blir klart. Nu ska jag inta sängen... och det behövs... det har varit så himla varmt idag att jag blir alldeles trött.
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag är så imponerad över dina sydda motiv. Skulle vilja se hur det går till. Tack för titten hos mig idag.Ha en trevlig födelsedag med din son. Dom växer fort dom där små!!!!
    Ha det gott ! // Eva

    SvaraRadera
  2. Söta katter.
    Hälsa och gratta sonen och jag håller tummarna för solsken och vackert väder på hans dag.

    SvaraRadera