måndag, augusti 30, 2010

Ocn nu har det varit .......

...måndag igen! Och då syr jag/vi. Idag sydde jag lite handdukar.
Här en vanlig handduk med en "smäll" på...... ska föreställa... nåt som är "sprängt"......

Närbild...... givaren är det som står ..."skogen". Mottagaren är en som har "det" till yrke..
Det här ska oxå ges bort..... till en .... Ja, det är ju en grävskopa på spishandduken.
Här är närbild på motivet.
Sen fixade jag ett foder till en av väskorna som jag påbörjade för ett tag sedan..... ibland tar saker och ting sin "lilla"tid...eller så är det nog så att min tid inte räcker ...?
Fodret i väskan, röda och svarta hjärtan och en innerfickas med dragkedja. Nu är det bara ett par väskor till att fodra.... får se när tiden "kommer".
Nu ska jag iallafall sitta och sticka en liten stund... på min sjal, jag har gjort färdigt en rapport av det ena mönstret. Jag ska göra en eller 2 rapporter till innan mönster 2 ska göras.

Kram

1 kommentar:

  1. Efter många om och men fick jag också några varv stickade.
    Häftiga handdukar!

    SvaraRadera