onsdag, september 01, 2010

Då har halva veckan snart passerat...

... så det blir ju snart helg igen ... gubben ska på resa och jag ska göra annat, bla en kolmården resa men mina grabbar. Det är flera år sedan vi var där så det blev bestämt för ett tag sedan att vi skulle åka dit, vi får sällskap av 2 andra familjer oxå. Jag ser fram emot att åka, det är roligt att kolla in djuren.

Och stickat har jag gjort..... jag vet inte men jag är nog inte helt nöjd.... tycker att den blir lite "liten" den här sjalen.... kanske har jag gjort fel nånstans??? Jag är på sista mönstret nu och ska göra färdigt och sedan maska av så får vi se hur det blir.... i värsta fall går det ju att repa upp och sticka om den. ( då räcker ju garnet ganska långt...ha,ha)

Och en present blev det idag oxå, en arbetskamrat ska på fest och ville ha nåt med sej.... det här är resultatet av hennes önskningar. ( Hon säger och jag gör).
Annars blev det inte så mycket mer... rensade lite papper, plockade med mina "minnen" till symaskinen, ska försöka få lite ordning på USB:na, saxar , spolar och dyl.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar