tisdag, september 21, 2010

Lite drygt 3 timmar...

har det tagit. Att sy denna mycket vackra berner sennen.
Ja, det är ju så att just berner är min favorithund,
och vad gör man inte då.... när man har möjlighet!!! Jovisst , finns det broderi att inhandla så gör man det och sedan syr man!!!!! Jag har val en stor modell som jag sytt på ett örngott, jag tänkte att innan vi i familjen får tillfälle och råd att köpa så kan man väl alltid sova på "en"...... Vi har ägt 2 fina berner flickor tidigare, den ena blev 9 år och fick problem med njurarna, den andra, en kullsyster blev 13 år innan vi fick "ta bort" henne, pga ålder och troligen senil demens.... Ja tydligen kan visst hundar oxå bli lite senila vid hög ålder.
Sen blev det så att Jonas ska på ett kalas igen.... en handduk förstås till födelsedagbarnet. Nyttoprylar framför leksaker är mitt motto!! Nä nu är det så sent att det är dax för sängen.

Kram

1 kommentar: