torsdag, september 23, 2010

Nu ska jag fixa festutstyrsel.....

..till Jonas. Det blir kalas på lördag, pyjamasparty och då behöver man en pyjamas... det ville inte Jonas ha. Men om jag kunde fixa nåt av lite guld tyg...
..och det kan jag väl...
Ett par "joggis" modell, kan användas som pyjamasbyxor.
Jonas gillade modellen.....
..och en ny snygg t- shirt med lite "glittrigt" på .. AC/DC är gjort men pärlor och det glittrar lite. Nu är han klädd för party!!!! Jonas blev väldigt nöjd, för det där men pyjamas och fest... nä det är konstigt. Han sover inte med pyjamas!!!!
Och visst fanns det tid kvar....... två nya bokmärken... de andra "försvann" till mina arbetskamrater. Kul att man kan glädja andra.
Det blir säkert fler Bokmärken, dom är sååå kul att göra.

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag förstår honom för använder man inte pyjamas när man sover så varför ska man gå på pyjamasparty då.
    Snyggt blev det.
    Och flitig med virknålen är du också :-)
    Ha en skön fredag!!!

    SvaraRadera
  2. Men Bettan....hur många bokmärken har du virkat !!!! Jag fick tag i orange garn på Kupan idag. Funderar på att virka de gapande bokmärkena i orange/svart, eller som pumpa. Det blir ju kul till Halloween.
    Häftig dress du fixat till Jonas.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ville bara meddela att jag har virkat två varv på min dyna idag, det funkade bra med det tipset! Tacktack. Och det är bara att virka på med bokmärken, man ska ju göra det som e skoj :-)

    SvaraRadera
  4. O förresten, har man fortfarande pyjamasparty..? Det var ju trendigt när jag va liten! Trodde inte det höll i sig...!

    SvaraRadera