lördag, september 18, 2010

V75......gick

inte så där  jättebra. Hästarna som jag ville skulle springa in en möjlig vinst till mej ..... gjorde INTE det.... Men en häst... Sir Holger ( som jag valt för namnets skull) gjorde precis som han skulle. Det gav mej en liten, liten slant som jag kan tippa för nästa vecka!
Och lite sytt blev det. Jonas behöver nya joggisar när han ska spela fotboll..... det är lite svalare ute nu. Så det ska stå JONAS på dom!!! I guld om det går bra!! Och naturligtvis får den lilla gossen precis som han vill.

Och benvärmare nr 1 är klar.... har börjat på nr 2.... kommit en bit på väg... det är nån sån här valdebatt eller nåt på tv:n så det går bra att sticka till det. Vet väl inte riktigt vad det blir imorgon.... jag ska välja men behöver lyssna lite till innan jag bestämmer mej.
Nä nu börja det igen.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar