söndag, oktober 10, 2010

15 cm.... done!!!

Japp.... nu är den färdig. Jag ska kolla på knappar imorgon på jobbet, behöver 5 stycken.

Sista biten var INTE rolig....okoncentrerad som jag blev, stickade jag lite fel och fick då repa upp lite imorse innan de sista varven blev klara,

Men skam den som inte börjar på nåt nytt..... Köpte lite till garn när jag ändå var på affären.... ett nystan big verona i tuttufrutti färger...lite synd bara att den rosa färgen dominerar så sockan kanske blir rosa innan jag har kommit in i nystanet. De här sockorna blir i storl 31- 32 tror jag. Jag mäter lite på Jonas fötter så får vi se...både Jonas och Albin var lite sugna på garnet men om det blir mest rosa så vet jag inte hur det blir??? I och för sej så gillar Albin rosa beroende på kulör givetvis... men han har alltid velat ha en egen stil och det beundrar jag honom för. Han struntar faktisk i vad kompisarna säger.( jag tror att hans kompisar är lite avundsjuka på honom... för att han törs).
Sen hittade jag en utlottning oxå... Hos Carinas Änglar klicka på länken i min sidebar så kan du oxå vara med och tävla. pågår till 8 november.
 Nu blir det sängen för imorgon är det måndag..... och den dagen, varje vecka , börjar jag TIDIGT!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar