tisdag, november 30, 2010

Herre min gud... vad det är kallt!

Men man får väl klä på sej då.... Hittade en mössa i en låda..... drar ner den långt så ingenser att det är jag...konstigt det där med mössa... ingen, jag lovar INGEN mössa finns som jag passar i, jag ser inte klok ut i vilken mössa jag än tar på mej. Jag har provat alla möjliga mössor genom åren, David Crocker, toppluva, fleccehatt  osv... nä det finns ingen... jag får söka vidare. Man vill ju trots allt se skaplig ut..eller...?!
 Och ännu en blid på rådjuret....kommer ca 18.00- 18.30 och kollar om det finns nåt att mumsa på....det är svårt att fotografera genom fönstret.... den sticker så fort jag försöker öppna....konstigt eller..?
Ikväll blev det bara en handduk... jag är så himla trött, jag tror att kylan tar orken ifrån en. men jag har gjort några nya motiv som ska sys inom kort.... en gästhandduk ( helt vanlig) och en födelsedagshandduk, Jonas ska på kalas igen och då blir det en "nyttig" present.
Nu ska jag nog sätta mej och kolla på min sjal....jag tror att jag ska börja med avslutningsmönstret nu.... vi får se hur stor den blir.....

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag passar inte heller i mössa! Däremot tycker jag om att sticka mössor så det är tur att det finns andra som gärna tar emot...

    SvaraRadera
  2. Hatar mössa!!!! ;)
    Vill också ha rådjur i trädgården...
    Superfina tomtar du syr på handdukarna.
    Ha en bra dag!
    Kram, BI

    SvaraRadera
  3. Är så imponerad av dina handdukar. Hur gör du mönstren ritar du dem själv på frihand?

    Ha en bra dag!
    /Hedvig

    SvaraRadera