torsdag, december 30, 2010

Ja, nu är det i slutklämmen....

.på 2010. Imorgon är det sista dagen ..... Sen börjar vi på nytt , våren, sommaren osv...
I vilket fall som helst är det fortfarande vinter och jag håller på  med mammas sockor. Efter jobbet blev det en sväng på stan, mellangossen behövde lite nya kläder, sen blev det affären och handla det sista till nyårsmaten.... sen hälsa på hos mamma och önska gott nytt år ... sen hem och fixa undan med tvätt och mat. Klockan blev ganska mycket innan jag kunde sätta mej med stickningen.... så det blev inte så mycket ikväll.... jag har väl hållit på sedan kl 21.00 tror jag. Nu är det väl dax att inta sängen... vi har lite att fixa imorgon.... matförberedelser och sånt. Så sockorna får nog vänta till nyårsdagen innan det blir fler varv på dom.
Jag vill önska Er där ute som läser hos mej..

Gott Nytt År!!

Kram

1 kommentar: