onsdag, januari 26, 2011

I min postlåda!!!!!

I min postlåda låg ett brev.... jag har fått ett stort brev att hämta på posten ( affären)
 I det stora brevet fanns det två böcker ( som jag själv valt) , en liten röd väska för pysselsaker och en påse med två nystan garn och en beskrivning. Jag har gått med i en klubb...... får välja böcker till ett bra pris (hoppas jag) och som faller inom mitt intresseområde. Man blir lite glad när det kommer roliga saker i "lådan"
Sen min "nya" kofta.... tycker att det var lite tunna stickor... bytte upp mej lite och började om, så jag har inte kommit längre än vad jag gjorde igår.... Men jag sticka vidare och visar under arbetets gång.

Kram

4 kommentarer:

  1. Det är underbart när det kommer annat än räkningar och reklam i brevlådan!

    SvaraRadera
  2. Roligt att vara med i en sådan klubb !! Och det är kul när brevbäraren har med sig så roliga saker !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åhh du får berätta om det blir billigare med bokklubben, isf blir jag väldigt sugen =)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också att det är jätte kul att få brev i lådan.....TACK snälla!! Dom var ju sagolikt vackra och härligt stora:):)
    En undran, den söta tomten här under, vad är det??
    Ha nu en skön helg!!
    STORA kramen, BI

    SvaraRadera