måndag, januari 31, 2011

Måndag och ingen sykväll....

..men det förstås hade inte funkat. Jag mår fortfarande inte så bra. har legat mest hela dagen, läst lite och sovit lite... sömn är bra när man är sjuk har jag hört!!
Tack alla ni gulliga  för era krya på dej hälsningar, jag känner mej något piggare och framförallt gladare av det!
Nu på kvällen har jag suttit framför tv:n och fixat lite lagning på Jonas overall. det var en STOR reva i rumpan när han kom från skolan , den hade slitits upp i sömmen för dom åker "rump"kana på snön/isen!! huvudsaken är att barnen har kul på rasten... då får jag väl laga kläderna när han kommer hem.

Innan jag lagade var jag tvungen att rensa fickorna lite... han är som en pinnsamlande hund ... min son, bara älskar pinnar, långa , korta, tjocka och smala... han leker "star wars"  med dom. Nackdelen är om jag glömmer kolla fickorna och om dom hamnar i tvättmaskinen, det är inte så roligt...
Åter till tv fåtöljen!!

Kram

1 kommentar:

  1. Skoj att du är med och tävlar! Kurera dig nu mot förkylningen, så du orkar sy igen :-)

    SvaraRadera