lördag, april 02, 2011

Foten..

..ser riktigt bra ut...bara en blåsa kvar, den är riktigt "tjock", om man nu kan säga så...? Den vänstra blåsan gick sönder häromdagen, den gör inte ont men att gå i skor utan att "vaddera" foten det funkar inte.
 Så det blir väl några dagar till med bandage innan den är helt bra....
Idag har jag äntligen hunnit med symaskinen, syz jacka stod på tur....

..hon ville ha sitt företagsnamn på ryggen.....

här visar hon ryggen i sin butik....Texten är Lucida handwright, svart tråd på rosa jacka...Jag är jättenöjd med resultatet, det är syz oxå...det vet jag.
Nu ska jag kolla på körslaget och sticka lite på mina sockor.....

Kram

2 kommentarer:

  1. Gå gärna in till mig och var med i Lippe- uppropet!

    SvaraRadera
  2. Jackan ser så proffsig ut! Har du provat Compeed plåster (apoteket)? Oslagbart när man har blåsor på fötterna, jag lovar! Man kan ha vilka skor man vill utan att det gör ont!

    SvaraRadera