tisdag, april 12, 2011

Jag fortsätter att komprimera bilder...

..jag har ca 50-60 kvar i den mappen som jag jobbar i på picasa...så mitt lagringsutrymme är just nu 0.22GB av 1 GB. Inte dåligt tycker jag..... att "hitta" till rätt ställe så jag lyckades fixa utrymmet utan att betala för det. Jag komprimerar nu alla bildena innan jag lägger upp dm. (det gjorde jag förut oxå , i den gamla datorn...nåt "missades" på vägen, troligen min egen feghet och " ringa" datorkunskap)

Och så en liten  (komprimerad) bild på nya koftan....det går lååångsaaamt framåt...men det blir nog bra när den blir klar...tyvärr så hinner jag nog inte innan vi åker till finland ( ca 14 dgr kvar) för det hade varit kul att ha den på sej då....
Jag stickar några varv till innan sänggåendet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar