onsdag, april 20, 2011

Redan Onsdag....

..och imorgon åker jag nog....till blåkulla förstås. Koftan är inte klar men jag lånar grannens katt...den kanske värmer???!!
Nåväl...inte blev det så mycket stickat ikväll, det gör inget....jag har iallafall hunnit några varv på ärmarna. Jag har en jobbardag kvar...imorgon...sen blir jag lite påskledig, 4 dagar!!!! Jag hoppas att vädret håller i sej och att vi kan sitta ute på vår altan och njuta. Vi ska väl göra lite färdigt där under ledigheten...fixa fram dynor och "taket" till paviljongen och duken på bordet.....


Ikväll när jag skulle skriva mitt inlägg så kollade jag på besöksräknaren.....det är lika många "framifrån som bakifrån" som har varit inne och kollat hur jag har det...det såg så roligt ut att jag var bara tvungen att kopiera in siffran....  13231
                                                                 Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar