torsdag, maj 12, 2011

Fler som hörde åskan inatt????

..själv vaknade jag straxt efter 03.00 och funderade på om det stod en STOR lastbil utanför...på tomgång?? Men ...nej det gjorde det inte. Det mullrade lite dovt i omgångar...så jag hade lite svårt att somna om. Lite senare vid ca kl 05 tiden kom lille Jonas ...funderade på varför hans pappa var vaken??? Jag höll naturligtvis tyst och lyssnade på deras viskande samtal.....Mats gick snart till jobbet och kl var nog runt 5.30 när jag somnade om en liten stund...det gjorde nog Jonas oxå.... Klockan satte igång vid halv 7...och jag vill lova attdet var VÄÄÄLDIGT svårt att få upp ögonen.....

Jobbet klarades av som vanligt, APT oxå...sen cyklade jag hem och  då hade "gubben" beställt pizza till middag...jodå det smakade jättegott! Så blev det lite stickning och FB stickcafé...ärm nr 2 har börjat ta sin form....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar