måndag, maj 23, 2011

Måndag...........


..och nu börjar det bli klart.....
Namnet framtill på mössan ....

 och datumet baktill.... Nu väntar vi bara på att det ska bli av...studenten så klart och vi får gå på festen.....! Det är en av pojkarnas kusin som har blivit "stor".
Sen är det dax för morsdag...på söndag (har jag hört)...den här ska bli till min mamma...schhh, du får inte säga nåt, det ska bli en överraskning..
Sen har jag gjort lite nya mönster...ska bli studentgåvor och andra presenter....ni får se när det är klart.

Kram

3 kommentarer:

  1. Så fin studentmössa, den blir en fin present. Mors dag på söndag är lite högtidligt tycker jag, då är det fullt på restaurangerna.

    SvaraRadera
  2. Jätte fin studentmössa!!!
    Sv: Jo du har nämnt aloevera förut! Kan du tipsa om var man kan få tag på bra aloevera? För du menar väl för invärtes bruk eller? Jag ger faktiskt Rickard aloevera för hans mage. Han är mjölkallergiker och har lite känslig mage, märker direkt positiv effekt. Men vill inte slösa på hans aloevera till hundarna då den börjar ta slut. Men får fixa mer så att jag även kan ge hundarna en slurk... Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för kommentaren på min blogg, ja koftan är verkligen ljuvlig, är osäker på om jag är tillräckligt duktig för att virka den men jag ska prova iallafall :D

    Vilka fantastiska broderier du gör!

    SvaraRadera